Wystartowała kolejna edycja Budżetu Obywatelskiego Mazowsza. Jeśli masz pomysł na nowe inicjatywy czy inwestycje w swojej okolicy, zgłoś projekt! Na zgłoszenia i zebranie podpisów jest czas do 2 marca. W puli jest aż 30 mln zł!
JAK ZGŁOSIĆ PROJEKT?
Projekt można zgłosić przez stronę bom.mazovia.pl. Drugą opcją jest formularz papierowy, który należy przesłać pocztą lub złożyć osobiście w siedzibie urzędu marszałkowskiego w Warszawie lub w jednej z delegatur w: Radomiu, Siedlcach, Płocku, Ciechanowie, Ostrołęce, Piasecznie, Żyrardowie lub Wołominie.
Projekt oraz lista poparcia muszą być złożone na poprawnych formularzach, które można pobrać ze strony bom.mazovia.pl.
TERMINY
Mieszkańcy Mazowsza mogą zgłaszać projekty do 2 marca. Wyniki ocen projektów zostaną przedstawione do 18 czerwca. Głosowanie będzie trwać od 25 lipca do 7 września. Projekty wybrane do realizacji mieszkańcy poznają do 19 września 2025 r.
Dodatkowe informacje i szczegółowe zasady Budżetu Obywatelskiego Mazowsza można znaleźć na stronie bom.mazovia.pl.